Gå til innhold

Bare vi som har kunstig juletre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe synes det er såå praktisk jeg..Ser jo dønn ekte ut også ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sikkert ikke bare dere nei, men dere får ikke selskap av meg ihvertfall..noe så nitrist som plastikk-tre altså :P

Skrevet

..jeg kunne eldri i livet tenkt meg tre som ikke er selvhogd og lukter jul, men skjønner det om man har allergi i familien og sånn...

GOD JUL!!

Skrevet

Neida, vi har også, mannen min tåler ikke ekte.

Skrevet

Allergi hadde vært eneste unnskyldning her, for det synes jeg er skikkelig kjipt og ur-harry. Sorry, men smaken er som baken ;)

Skrevet

Vi har kunstig nå, lite på 1,5 meter. Men neste år når vi forhåpentligvis har flyttet i hus så skal jeg ha skikkelig tre.

Skrevet

Synes det ser riktig så ekte ut jeg ;) Deilig å slippe å feie opp 1000 barnåler i timen hehe...da får det heller være med den gode skogslukta.

Skrevet

Vi har også falskt jule tre. Har hatt det i flere år, jeg er ikke noe fan av ekte trær jeg. Hogge ned et tre for at jeg skal ha det i stuen en uke, nei vett du hva!!!!

Treet mitt er kjempe fint og har alltid fått masse skryt av det!!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, vettu hva! Det er harry det.. Dessuten så drøsser det aldri av våre juletrær :o) godt med vann, og et skikkelig tre sørger for det :) I fjor hadde vi treet vårt i 2 uker uten så mye som et bøss på gulvet :o)

Skrevet

Alergi og astma her i huset så vi må ha falskt...

Så jeg syns det er litt morsomt når gutten vår på 5 år sier: jippi nå skal vi bygge juletreet:-)) Det ligger jo i 3 deler i esken..he he

Skrevet

Vel med en på 11 mnd som napper i treet, er jeg rimelig sikker på det detter utallige barnåler ned..hehe

Hvorfor er det harry? ser jo ekte ut...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nja, vi har en på 15 mnd, og katt :) I fjor var det en vilter 3åring, og en bikkje.. gikk fint lell :o)

Men bare ha plast-tre dere altså! :) Det ser ikke ekte ut.. det er plast! Like "ekte" som plastblomster :o) Men folk må få ha det lell :o)

Skrevet

Er ikke noe fan av falske tre jeg heller, men nå er jeg drittlei av å styre og stelle med treet som drøsser like mye uansett. Dessuten er det fullt i smådyr, og ungene stikker seg på det hele tiden.

Så i år har vi investert i ett falskt ett, og håper vi blir fornøyd =)

Skrevet

Med mine to innekatter og to små unger, har jeg ALDRI vurdert plastikktre. Her skal det være en stor og omfangsrik edelgran:0!

Men, mulig kvaliteten er blitt bedre på disse plastikktrærne, før var de iallefall bare stygge som juling.

Skrevet

Kommer nok aldri til å ha falskt tre! Vet mange falske trær ser ganske ekte ut, men vil ha trelukten, også synes jeg det er litt sjarmerende å aldri ha helt likt eller heeeelt jevnt juletre!

Husker enda den julen hele familien var syk og pappa vaklet ut lille juleaften for å kjøpe juletre. Trodde han hadde kjøpt et ganske fint et, helt til vi satt det opp og treet hadde en helt merkelig vinkel i toppen, nesten 45 grader rett ut! Utrolig komisk! :-D

Skrevet

Vi har alltid hatt plastikk =)

Synes vanlige trær er stygge..

I år skal vi ha hvitt! Gleder meg =)

Skrevet

vi har også plastikk :) synes det er kjempe fint, å vi må ha det pga allergi. Å ikke minst så hadde jeg ikke taklet tanken på alle de smådyra som følger med ett ekte juletre....ekkelt!!

Å dessuten tenk på alle de pengene vi sparer med å ha plastikk, vi betalte 700kr for vårt, å vi har jo hatt det i 5 år. Visst vi skulle ha kjøpt nytt jultre hvert år, så hadde vi jo brukt ca. 2500kr på de 5åra. Går da ut ifra at ett juletre koster ca. 500kr.

Skrevet

for oss er det bare en type uletre :) et skikkelig juletre!! vi har 2500 av dem her på gården så hadde vært rart om vi ikke hadde ekte når mannen driver juletresalg :) hehe

Men ei skikkelig tett og fin fjelledelgran må i hus hvert år.

allergi kan jeg forstå at folk velger plastikk men aldri i verden ellers!!

Skrevet

Kommer aldri inn i mitt hus nei,hehe........stygt og ja,harry!!

Men full forståelse for de som har det pga allergi

Skrevet

Vi har hatt kunstig tre i 11 år pga av astma og allergi med sterk reaksjon hos 3 av barna samt min mor (som også selvfølgelig har plasttre)

3 siste årene har vi prøvd oss med edelgran og det går greit for 3-4 dager så da kaster vi det ut igjen.

Det plastikktreet vi hadde var ganske fint, 210 høyt, bredt og tett i silke, vi betalte 3500,- for det på Skeidar for 11 år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...