Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 ...til hva jeg kan gi til dattera mi på 19 mnd som har bronkitt og ikke vil spise? Pencilinen skal egentlig tas med mat, men hun har nå snart ikke spist noe på 2 døgn... Prøvde akkurat med litt biola yoghurt, men det gikk ikke... Har dere noen forslag?
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 19. desember 2008 Det må da være noen lure mammaer her som har vært borti dette før? =)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Her spiser poden varme vafler med smør på når han er syk. Går ikke det så er det liksom ingenting som går. Kake, tørrkjeks, brødskive med nugatti på.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2008 Problemet er at hun har så fryktelig vondt i halsen, så det kan ikke være hardt, og brødskive spiser hun ikke..... Jeg har prøvd velling og grøt, tom. saft vil hun ikke ha.... Nå lager jeg eggedosis. Håper at det kan gå... Noen med flere fine forslag?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Is med sjokolade saus da??? Eller vanlig type lollipop. det lindrer jo godt nedover halsen
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2008 Prøvde det tidligere idag... Ble bare nei.... Uff blir litt fortvilet her....
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Huff skjønner godt at du blir fortvilet. Da tror jeg nesten ikke at jeg har noen gode forslag jeg heller, annet enn å prøve igjen og igjen. Medisinen funker selv om hun ikke får i seg mat da, det blir bare et mer optimalt opptak om hun har litt mat i magen. Lykke til i hvertfall, og god bedring til tuppa
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2008 Tusen takk. Eggedosisen gikk ikke heller.. Hmmm, hvis det er noen som plutselig skulle komme på noe lurt så er det bare å rope ut.
litakine og Theodor Skrevet 19. desember 2008 #9 Skrevet 19. desember 2008 vet ikke om du har prøvd suppe?
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 19. desember 2008 #10 Skrevet 19. desember 2008 kan du ikke gi henne litt paracet? kanskje det tar bort noe av ubehaget og smerten naar hun hoster. MIn lille hadde bronkitt to ganger siden i sommer og fikk ibufrofen eller paracetamol for det i tillegg til slimloesende hostesaft. hun spiste som normalt under sykdommen. God bedring til hun! Forstaar veldig godt din bekjymring
mamman til to gutter Skrevet 19. desember 2008 #11 Skrevet 19. desember 2008 Her har Drikki fra Nestle vært løsningen noen ganger mini har vært syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå