Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 testet me 4 kjempe sensitive tester å di blei berre mer og mer positive men ikke nok tydligvis til at de slo ut oss legen i dag så legen tror meg ikke så eg e vist ikke gravid men kor e mensen å koffor alle symptomene: hodeverk sulten do trengt å små kvalmen
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Du er nok sikkert gravid. Kanskje testene hos legen trenger mer HCG enn de du tok?? Jeg sier uansett et forsikttig gratulerer jeg! ))))
21.april Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Ble det tatt blodprøve av deg hos legen da? Trodde det var vanlig for å fastslå graviditet....
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2008 ja men hu meinte siden de va jul å de måtte ta en nå å en om 2-3 dager så gikk de ikke. men hu va sikker på at eg ikke va gravid. men eg har et håp videre så kjøpte ein ny test som eg skal ta lillejulaften vis de ikke har hendt noe. hehe stakkars katten min måtte i bedøves helt ned i dag for han hadde forstoppelse. va så trist at eg berre grein når eg såg han låg der med øynene åpne å heilt slakke. trodde nesten han va dø når eg fikk komme inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå