Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Ville dere kjørt 72 mil på vinterføre for å feire jul? Kjenner jeg gruer meg litt. Jenta er bare 11 mnd. Vi må over 2 fjelloverganger.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Nei, det hadde jeg ikke gjort i sommerferien med en så liten unge, heller. Greit at det går, men det er langt. Det blir mange stopp, og pauser. Ta fly i stedet, da.
*bolla pinnsvin* Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Jada, det har jeg gjort et par ganger (eller, dvs, det var "bare" 65 mil) helt alene. Første gang var minsten bare 3 måneder. Det gikk helt fint og han "sa fra" når det var på tide å ta en rast. Tror jeg stoppet 2-4 ganger på veien. Var ikke noe problem i det hele tatt, da småtten er veldig grei å ha med i bilen.
Gjest amandine Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Ikke noe problem i det hele tatt, hvis fjellovergangene er åpne! Vi legger i vei på søndag med tre barn i baksetet, 6,5 og ny minstemann. Turen er lang, men det går greit og når ungene sover får mannen og jeg deilig tid til å snakke sammen... Ikke mye tid til gode samtaler om dagen, så jeg gleder meg!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 skal kjøre nesten 40 mil over fjellet i morra... med en på 12 og en på 5.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Kjenner jeg er så i tvil. Er vel litt den nervøse typen som er redd for at det skal skje noe. Og med upålitelig vintervær og liten baby... Tenk om vi blir stående noe sted i flere timer. Kan jo skje det. Og turen tar fort 10-12 timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå