Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Har hatt litt "tull" med henne før, hun har for eksempel nektet å ta med seg jenta vår ut fordi hun ikke var pent nok kledd, eller at fargen på skoene ikke matchet buksa, liknende ting. Har ikke sagt så mye da, siden hun er søstera til mannen min. Men i dag skulle hun passe vesla på ett år. Da jeg fikk henne igjen hadde hun sminket henne; maskara, eyeliner og full pakke altså. Har litt inntrykk av at denne jenta (som er 19 år), tror at en baby er en dukke... Syns dere det er akseptabel oppførsel av en barnevakt?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Er det som skrev om hun som gikk inn på pcen?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Herregud, er dette tull? isåfall hadde jeg ikke turt å la henne passe henne mer, virker ikke som om hun forstår at det er et barn nei. Hva annet kan hun finne på?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Dette er jo bare tull, har sett et sånt innlegg før engang her inne!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Betyr ikke at det er tull det vel.. Har opplevd en gang at barnevakten sminket barnet, men da var det sånn for moro, og bare kledde barnet ut som kaptein sabeltann. Da var det greit. Hadde ikke godtatt at det var for pynt, selv om jeg tipper det er noe barnevakten din har gjort for hun kjedet seg eller noe, ikke for at barnet ditt skal bli penere. Men små barn kan jo være allergiske, så det var lite gjennomtenkt, og jeg ville ikke latt henne være barnevakt. Kan i grunn ikke skjønne at dere brukte henne når hun ikke godtar at ungens klær ikke er fine nok. Det er vel deres sak, så jeg skulle hatt et ekstremt behov for barnevakt om jeg hadde brukt henne om igjen da.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 sminke ei på 1 år? Nei hadde ikke brukt henne som barnevakt igjenn..hadde hun sminket ei på 3-4 år bare for morro blir noe annet, men 1 år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå