Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Nå har jeg så menssmerter, fytti men det kommer og går litt men er så øm nederst.. men jeg føler ikke det er rier men jeg har ikke født før så jeg vet ikke, men alle sier at fytti du vet når de kommer!!! Men jeg har bare så menssmerter, og det blir liksom ikke bedre.. bør jeg ringe føden å høre kanskje..`?? kan dette være starten?
Med spire nummer fire<3 Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Ring føden for å spør- Gjør at du føler deg litt tryggere etterpå.
Katsi Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Hei Tullemor!! Ring føden du... Kan jo godt være starten på noe og du har fått beskjed om at det kan gå fort. Ikke alle som opplever riene likt heller;) Du har jo lang reisevei også så ta en tlf for å høre iallefall! Lykke til da, håper det går over og at du holder noen dager til;)
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Hmm har du ringt? hva fikk du beskjed om? Jeg har også mensensmerter, så vondt at jeg ikke klare å snakke nesten. Men bare noen ganger til dagen. Jeg har heller ikke født før, å vet ikke hvordan rier kjennes ut.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2008 Ja da er jeg hjemme igjen etter en tur på føden.. de målte osv men det var ikke noe rier på gang. Men som hun sa jeg kunne ha sterke ligamentsmerter, og at vekten på ungen blir tyngre og at den nå plasserer seg lenger ned i bekkenet. Det var kanskje derfor alle disse menssmertene.. så hun anbefalte meg varmt bad/dusj, varmepute. Jeg hadde kun 1 cm åpning så det kunne skje i natt som hun sa eller det kunne gå dager.. så det er bare å smøre seg med tålmodighet og vente.. er 36 uker på julaften og hun håpet jeg kom dit, for da slipper man så mye styr etterpå sa hun. Men jeg håper jo at jeg kommer til 1 januar jeg da. da er det ikke prematur lenger heller men nå er det en dag om gangen her.. Hun sa at når riene satt igang, var riene så vonde etterhvert at jeg ikke orket å snakke og bare hang over noe... så da er det bare å vente hehe en spesiell følelse..
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2008 Glemte jo å si at jeg har ingen livmorhals igjen, har vært konisert 2 ganger og derfor risiko sv.skap og har ligget siden uke 19.. så ting kan skje fort her..
Katsi Skrevet 20. desember 2008 #7 Skrevet 20. desember 2008 Så bra at det ikke var fødsel på gang enda da;) Godt at du dro inn og fikk sjekket det, greit å få vite hva det er og nå kan du slappe av litt med menssmertene... 1 cm åpning, ja når riene setter igang nå er det ingen vei tilbake;) Er jo mange 1gangsfødende som har modningsrier/maserier for å få den første cm;) Kos deg i helga!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2008 Våknet til morran med sinnsykt tak i magen, varte i ca 20-30 sek, så kom neste ikke før etter ca 10 min.. jeg lå og beit i dyna, klarte ikke vekke mannen engang. Men nå har det ikke vært noe på et par timer.. så vi får bare vente å se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå