Gå til innhold

SNORKING!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg holder på å klikke.. samboeren snorker så vanvittig høyt.. å det kjærer gjennom marg og bein.

han sover jo så en kan jo ikke kjefte eller noe i den duren da.

MEN jeg hater også lyder som repeterer seg selv heelee tiden.. sånn som smatting, slurping o.l. lyder som rett og slett ikke stopper å bare fortsetter med jevne mellomrom.

verste er vel når en er klar over det selv å kan gjøre noe med det, men bare fortsetter. da blir jeg gal.

når han er tett i nesa å smatter gjør det meg ikke noe. for da vet jeg at han ikke har noe valg.

samme med snorking igrunn. jeg burde jo ikke irritere meg over det. han kan jo ikke noe for det.. men selv i våken tilstand så holder jeg på å klikke av den evinnelige forbanna lyden som ALDRI stopper..

rare er også at når små barn smatter e.l (ting de generelt ikke har lært seg å slutte med) gjør meg heller ikke noe. for jeg vet at de lærer det etterhvert.

men VOKSNE mennesker som kan kontrollere seg selv. det gjelder ikke akkurat snorking da hehe..

aaaaaaaaaaaaaaaaargh.. årh.. måtte bare.. er gravid å i et hormonhelvete. er på overtid å generelt drittforbanna lei.

må bare få med at det er skikkelig aggresiv snorking.. akkurat som om tar ordentlig magadrag baare for å lage høyest mulig lyd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.....problemet er? Legg deg i eit anna rom då!

Skrevet

oi det er nesten som om jeg kunne ha skrivd dette innlegget selv.. hehe..

jeg blir oxo kjempe irritert med smatting og ting som gjentar seg med gjevne mellomrom. jeg blir rett og slett gal i hodet.. men jeg kan ikke noe for det.. hehe..

samboer snorker oxo men ikke mye.. jeg bare dytter til han så snur han seg andre veien.. hehe..

Skrevet

er jo i et helt anna rom. med døra lukket å musikk på kjempehøyt. men det overdøver ALT

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...