Snoopy m/ spire *Fødeklar* Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Jeg er nå i min 35 uke, og har vært skikkelig dårlig siden mandag.. Ligger rett ut med influensa. Men jeg har den siste måneden følt et ekstremt nedpress, som har blitt enda mer ekstremt denne uken. Det er nesten ubehagelig å tisse, for jeg er redd jeg skal presse ut babyen (tviler på at det kommer til å foregå så enkelt men..) I går kom det i tillegg litt lyserosa utflod på truseinnlegget, som kommer enda. Ringte fødeklinikken i går, og hun mente at hvis jeg hoster en del, så kan det være grunnen. I og med at babyen tydeligvis ligger og presser på, og slimhinnene er jo ganske skjøre nå.. Men tenkte jeg bare skulle høre om det var noen som hadde noen innspill eller erfaringer.. :-)
Lykkepålandet Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Var som jeg skulle skrevet dette innlegget selv. Har akkurat det samme som deg. Ringte også føden og de sa bare at jeg skulle ta det med ro og la det være om det ikke kom mer blod. er i uke 35 jeg og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå