Gjest Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 I dag har jeg handlet alle julegaver, all julematen og juletre:)
Hikken Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 *klappe på hodet* Veldig flink, det må jeg si. Har tenkt å ta raidet på mandag jeg, dra på storsenteret klokka ni på kvelden! Har lista klar :-)
Banshee Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Da har du vært flink, vi mangler juletreet og det hadde vi tenkt å ta på søndag, men nå er jo snuppa blitt syk og fått oppkastsyken så vet da pokker jeg. Vet ikke helt om jeg stoler på å sende sambo heller egentlig *ler* Jeg er så kresen på disse juletrærne (tetthet og type spesielt). Får sende han ut med klare instrukser )
Shabby Cheap Chic Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Flink du er... Har bestilt julematen min jeg så den kommer på mandag. Gaver og sånt er jeg ferdig med.. Huset trenger bare en vask før jul:)
Dailis Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Flink du er! Jeg mangler både tre og siste mathandelen. Nå med spysjuka i hus får vi se... Her er det mannen som fikser juletre- han er flinkest til å finne flotte trær. Så sender ham ut til det. Han blir ikke så fort smittet som meg. Resten som gjenstår er vaskingen. En skikkelig grundig en. Har tatt litt.... men noe gjenstår. Jeg er ikke begeistret for det, men deilig å ha det overstått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå