Lillesolsikke Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Hei. Lurer på om noen har vært på 3D UL på Oslocity legesenter? Skal dit i morgen, og lurer på om de er gode der Er da 16+4 og håper på og få svar ang kjønn Takk for alle svar
♥ anonym♥ Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Var der i dag, (ikke 3d..) og ble veldig skuffet over hvor fort det gikk. fra jeg ble ropt inn til jeg gikk ut tok det ikke mer enn 9 min.... men fikke beskjed om at det ikke var nakkefold der da. .. og 2 bilder. dette kostet 1100. ble litt skuffet over hvor fort hun gjorde det. bare målte, så sa hun der er hjertet, der er hodet, ferdig.
Gjest Tale30 Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Jeg var også særdeles skuffet når jeg var der, men det var 2D. Hvis målet er å se kjønn, så kan vel uke 16 være litt tidlig? Jeg har forstått det slik at det er en mann som jobber der som er veldig flink. Jeg var hos en dame som ikke snakket så godt norsk, og var ute i skranken etter 5 minutter hvor jeg betalte 1050,- 3D UL er anbefalt i uke 28-34 da forholdene er optimale for gode bilder. Dersom du skulle bli misfornøyd i morgen anbefaler jeg deg å kontakte ultralydklinikken i Sandvika. Jeg var der i uke 28 og er utrolig fornøyd!!
scoobydo Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Hei! Jeg var der i uke 13.. med Åge Husebø /Huseby... han var kjempeflink! Tok seg god tid til å forklare alt, og fikk med oss bilder hjem. Han sa det var ganske sikkert at det var gutt,og det var det Vi var kjempe fornøyde... kan absolutt anbefale han. Det var fresten ikke 3d ul, tok innvendig da det var så tidlig.
Lillesolsikke Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2008 Det står da på nettsiden at undersøkelsen tar 30 min, og at man får med bilder og film på en dvd etterpå. Men ser det er mange som ikke har vært på fornøyde. så da krysser jeg fingra, for at elt er bra med den lille og at jeg kommer tilbake med gode erfaringer
zavanna Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Oslo city ja..... Jeg hadde time der for 14 dager siden og vi gledet oss veldig ! Vi kjørte 40 mil! for å få gjort dette for det finnes ikke her vi bor. Hadde time klokka 12 og kom 5 min før, og fikk da beskjede om å fylle ut et skjema. Så....når jeg leverte tibake skjemaet fikk jeg beskjed om at legen var blitt syk! Er det mulig liksom!? Trodde nesten de tullet med meg! Mannen min ble kjempe sint... Men det var bare å gå. Ikke noe beklagelse eller noe.....Ble så skuffet men ingenting å gjøre med. Begynte da å ringe litt rundt å fikk time på Balderklinikken 2 timer senere! Hun var kjempe trivelig og det var 3D og 4D. Ungene fikk komme inn å se og 3 stk.... Ble så fornøyd og fikk 12 bilder og en dvd med 30 bilder! Så det var hell i uhell tror jeg ) Annbefaler ikke Oslo city jeg nei..
Lillesolsikke Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. desember 2008 Hei. Takk for alle svar, må jo si jeg ble litt bekymret, og hadde nok ikke de aller mest positive tankene om stedet. MEN må si jeg ble positivt overasket!! Ble en kjempe flott opplevelse for både jeg og samboeren. Legen Peter Molnar var kjenmpe dyktig, tok seg god tid, forklarte godt og grundig. Viste alt, målte opp og gjorde alt og mere til enndet jeg hadde forventet. Humor hadde han også Så jeg må si jeg anbefaler han på min sterkeste! P.S en lliten gutt inni magen min, det var det ikke noe tvil om. Og han hadde det så bra, og alt var som det skulle
Gjest Tale30 Skrevet 20. desember 2008 #8 Skrevet 20. desember 2008 Så bra Molnar har jeg hørt positive ting om før. Visste ikke at han var på Oslo City. Ingenting er bedre enn at du sitter igjen med en god opplevelse
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 20. desember 2008 #9 Skrevet 20. desember 2008 Så gøy! Gratulerer med lille gutten! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå