Gå til innhold

Jeg gir opp, er det mulig liksom!!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært på alle matbutikkene i byen (og det er mange) innså jeg at jeg ikke kom til å få tak i ferdig pepperkakehus i år. Bestemte meg for å lage selv, kjøpte med meg en ferdiglaget deig, tok utskrift av tegninger på nettet, klippet de ut, vasket av bordet, tok på meg og snupp forkler, fant fram melet og skulle til å begynne. Åpnet boksen med deig, men der ligger det ikke deig, der lå det pepperkaker!! Har kjøpt feil tydeligvis!

Så nå gir jeg opp hele pepperkakehusprosjektet. Viste seg at 10 åringen gav blaffen, og 3 åringen vet ikke hva hun går glipp av......

Blir vel jul allikevel.... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, det var da mye styr pga pepperkakehus! Hvis du enda har et lite håp kan du jo lage din egen deig, men kanskje bedre å la være?

Skrevet

Har neppe alle ingrediensene, og ja, jeg har styrt nok for det hersens pepperkakehuset for i år. Mest skuffa over å ikke ha fått tak i ferdiglaget, de pepperkakene er så utrolig gode! Skandale at de har gått fri for de på alle butikkene. Skal skrive til avisa jeg, nemlig! Å klage! Hehe..... ;o)

Skrevet

Det hjelper alltid å klage! (iallfall for å få ut frustrasjonen)

Skrevet

Jeg kjøpte heldigvis for 2 uker siden. Vi skal lage vårt i morgen.

Jeg hadde og gitt blanke hadde jeg vært deg. Not ment to be;-)

Skrevet

Nope, begynner å skjønne det nå, men jeg bryter herved en 30 års lang tradisjon. Ikke med lett hjerte nei..... ;o)

Skrevet

Så trasig da!! Kjedelig å måtte bryte så gammel tradisjon.. Men det var da utgjort så alt bare gikk feil vei.. Men du må nok unnskylde meg litt, måtte le litt når jeg leste du hadde gjort alt klart så åpner du opp og det er ferdige pepperkaker der.. Håper de var gode i det minste..

Skrevet

Her og er det utsolgt i alle butikker, og det er veldig irriterende.. For jeg hadde jo kjøpt, og jeg og sønnen skulle fikse huset forrige helg, Jeg skulle lime det sammen også skulle vi pynte sammen. Huset ble limt sammen, så ringer tlf min og jeg skal ta den - for ser det er jobben.. I fomlet etter å nå tlf river jeg hele pepperkakehuset i gulvet. Var en veldig skufftet gutt ved min side skal jeg love deg. Men jeg finner jo ikke flere av den ferdige typen, så gitt opp prosjektet jeg også..

Skrevet

Hehe tenke seg til hvor paff du ble når du hadde rigget deg til. Ser det for meg :) Ja noen ganger er det bare ikke meningen at ting skal gå på skinner!

Skrevet

Hahahaha :D Unnskyld, vet du synes det er ergelig og trist å ikke ha pepperkakehus, men ansiktsuttrykket ditt må ha vært ubetalelig da du åpnet boksen og det lå ferdige kaker i den :DD

Skulle gjerne vært flue på veggen altså...

Du får ta igjen neste år og lage et pepperkakeslott, med tårn og vollgrav og greier ;)

Skrevet

hehe,maa jo smile litt ogsaa...

Kjedelig naar man proever saa hardt og saa blir alt bare feil...

Skrevet

Huff da, Fru Hotten Tott, så kjedelig. Høres ut som produsentene av pepperkakehus har laget for få i år, siden det er utsolgt der du bor også. Jaja, har kommet over skuffelsen nå, nyter at jeg er ferdig med all baking til jul. ;o)

Skrevet

Hehe.....ja jeg smiler av det i dag, i går fikk jeg skikkelig hakeslipp når jeg åpnet den boksen. Egentlig var det jo en litt morsom historie, når man bare får tenkt seg litt om. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...