Gå til innhold

UL 6+2 noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt blod prøve for å måle hcg, den var jo på 22 tusen ett eller annet, (det fordi jeg hadde hatt blødninger og legen mente jeg hadde en spontan abort på vei)

Men her går jeg, konstant sulten og kvalm, super ømme bryst. Tok blod prøve på onsdag, ble henvist til ultralyd 23/12!!! av alle dager. Jeg føler meg veldig gravid da. Men jeg lurer på om andre har vært på ultralyd denne tida. Fikk dere se noe(noen) Hjerte slå? jeg er 6+2 ca på tirsdag.

Hilsen "litt" bekymret

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hej, var igår på vad jag trodde var 6 + 5 men såg bara plommesäcken, inget hjärta. Hjärtat ska börja slå denna vecka, och många ser hjärtat vecka 6, men inte jag tyvärr. Ska tillbaka om 2 veckor för kontroll så den växer till sig. Pga detta tror de inte jag är 6+5, men man vet ju inte säkert varför det inte fanns något bankande hjärta där.

Skrevet

Var på ultralyd denne uken. ETter menstermin var jeg 7+2, men på grunnav at jeg fant el. da jeg ble gravid så vet ganske sikkert at jeg egentlig bare var 6+4 når jeg var på denne ultralyden.

Jeg så helt tydelig flimring på et lite punkt på skjermen som gyn. sa var hjertet. Han så også en spent plommesekk og målte lengden på embryoet. Han kunne også se at det "satt" på plommesekken og at dette etter gammel overtro betyr at det ikke blir et snilt barn!!! :-) Litt morsomt der jeg lå og sprikte i stolen....og tørket hormon-tårer...

Skrevet

jeg var på UL 6+4 og så hjertet slå og alt sammen, veldig lett å se i mitt tilfelle :)

er nå 27 uker og like kvalm hehe, på tross av at jeg venter gutt !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...