Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Ok, ekkelt mange detaljer følger.... Sitter på do ( strever "litt" med magen) og trykker. Blæra skal jo være tom, da for jeg har lizzm sittet der en stund.. Også trykker jeg skikkelig og da spruter det masse væske. Det lukter ikke forstervann, det lukter ingenting.. Også må jeg stikke inn en fnger å kjenne om noe er endret. Der møter jeg plutselig noe rundt, og knallhardt. Ca 2-3 cm inn. Som forsvinner innover når jeg kniper.... Vi snakker KNALLhardt som i bein, ikke livmormunn. Jeg er 35 uker, med 2,5 kg baby ( den er stor) i magen. Men jeg syns kanskje det var i overkant tidlig å være så åpen? (venter nr 3)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Kanskje du er 3-barnsmor om få timer? Ring føden og hør om de vil ha deg inn til sjekk:)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Viss hode er to til til tre cm frå kjedeåpnongen tror jeg du ville kjent et enormt press. Gå til legen å få det sjekket opp, og så må du skrive her på anonym siden hva det var. Høres veldig rart ut synes jeg...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 HI her. Ja, jeg synes også det virker veldig pussig, for å si det mildt. Ser det ann en stund, skjer det ikke noe, så var er det vel ikke noe. Skjer der noe, så skal jeg nok raportere ja :-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Jeg kunne kjenne hodet til babyen fra uke 32. Han la seg godt ned i bekkenet tidlig. Alle trudde jeg kom til å føde alt for tidlig. Han kom 16dager før termin.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 HI her Så stilig! Kanskje det faktisk er hodet jeg kjenner da. Kan ikke skjønne egentlig at det er noe annet, men samtidig er det jo helt sprøtt om det er det. Men 1 cm åpning ( fikka kkurat fingeren inn) er kanskje ikke så unormalt? Baby sitter langt ned i bekkenet ja, ikke lenge siden UL bekreftet det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå