MintCondition Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Det var et tips her i går om salg på bl.a masse klær fra Troll, på familiebutikken.no. Jeg kastet meg over og shoppet endel, men fikk mail etterpå om at det var endel ting de ikke hadde på lager. Forandret litt på bestillingen, og var allikevel fornøyd. I dag ringer de sannelig fra butikken, og sier at de skal få inn de tingene som manglet den første uka i januar, og om jeg ville at de skulle sende de tingene da, som restordre (fortsatt med samme rabatt såklart), eller om jeg bare ville ha de tingene de hadde NÅ. Må bare skryte av kjempeflott service der altså (jeg takket såklart ja til å få resten av varene i januar
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Jeg prøvde å handle der i går, men kom ikke til betaling med visa. Siden bare "stoppet".
MintCondition Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2008 Sikkert mange som handlet samtidig, det ble vel lagt ut linker både her og på bim tror jeg
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Prøvde igjen og det samme skjedde. Det gikk bra når jeg trykket postoppkrav, men synes ikke det lønner seg lengre hvis jeg skal betale 79,- kr i porto + 50,- kr i oppkrav. Isåfall må jeg handle mye!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Jeg var og inne og shoppet der i går. Har en mistanke om at om summen er over 500 så får du betale med visa, for når jeg reduserte orderen til rett under 500 så måtte jeg 'velge' postoppkrav. Fikk forøvrig også telefon der i fra i dag om at de var tomme for den ene tinge jeg hadde bestilt. Om jeg fortsatt ville ha? For da ville de sende i januar. Det takket jeg selvfølgelig ja til og takket samtidig for veldig god service. Spør som de har hatt det travelt i dag med den reklamerunden på Dib og bim i går ;o)
Hikken Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Jeg betalte med visa og bestilte bare for snaua 400 kroner.
MintCondition Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2008 Nei, det lønner seg jo sjeldent å handle for småsummer når man handler på nett, all den grad man må betale for frakt i tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå