Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 jeg har en gammel og lang rushistorie bak meg, og vokst opp selv i barnevernet. har vært tung misbruker og kriminell. Men, jeg har vært 110% rusfri i 12 år, og har tilbakelagt høyere utdannelse og er idag i en respektabel og god jobb, har barn og er gift. jeg får likevel ikke være støttekontakt engang idag.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Du skal ha plettfri, utvidet vandelsattest for slikt, og med en slik bakgrunn, så har en det dessverre ikke. Som hun over meg sier; en får ikke engang være støttekontakt.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Så utrolig sterkt gjort anonym 16.06. Det står så uendelig mye respekt av det du har oppnådd!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Så lenge denne eksnarkomanen ikke har noe på rullebladet, eller at det offentlige er informert på en eller annen måte. Da er det ingen som vet at denne personen har vært narkoman. Så lenge man klarte å holde seg unna systemet og levde med misbruken i skjul.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Personen har nok endel på rullebladet. Tyveri bl.a. Har også vært til avrusning i 1 år. Bakgrunnen dukker vel opp i en adopsjonsprosess? HI.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Ja det vil dukke opp. Ingen tvil om det.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2008 #8 Skrevet 19. desember 2008 Takk for svar. Kom gjerne med flere svar/erfaringer. HI
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2008 #11 Skrevet 20. desember 2008 En person med narkotikaproblematikk registrert på seg kan ikke adoptere nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå