tingeling87 Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har fått en brukt vogn av noen i familien så jeg har egentlig ikke tenkt noe på vogn. Men så har vi kjøpt Maxi Cosi bilsete og jeg har hørt det passer på enkelte vogner. Derfor kunne jeg tenke meg å kjøpe kun understellet til vognen som passer med Maxi Cosi bilsete. Er det noen som har gjort dette og hva koster understellet til de vognene som passer til dette bilsetet?
Babyønske �� Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Har ikke hørt om kun understell. Men er flere triller som passer til. Av de minste har du bla Quinny Zapp og Titanium Breeze. Ellers passer vel alle Quinny-vogner, men da kjøper du liksom full pakke. Samme med Teutoina. Maxi Cosi har jo også egen vogn, men da blir det også en fullt utstyrt vogn. Så vil tro det er Quinny Zapp eller Titanium Breeze som passer best som det du er ute etter.
Babyønske �� Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Quinny Zapp koster forresten fra 1400-2000,- alt etter hvor du kjøper. Titanium Breeze er litt rimeligere, ca 1200 tror jeg
tingeling87 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2008 Takk skal du ha for svar:) Hadde håpet at man bare fikk kjøpt understellet, men da må jeg eventuelt kjøpe hele vognen. Får se an hvor tungvint jeg synes det blir med den store vognen jeg allerede har:) Går sikkert bra det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå