Firegullsmamma Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Freja viss det blir jente Ask viss det blir gutt Liker de så godt :-)
Venter nr3 er 22 år Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Syntes begge var kjempe fine jeg:) selv blir det Hauk Sebastian her
.:(HerQ):. Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 :):) Kjempenavn:) jeg er på krigsstien med samboern, har ønsket meg navnet Ask i all tid! (og selvfølgelig Embla hvis det blir jente!) Kjempefine navn:)
Paulita Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Kjempeflotte navn begge to syns jeg. Her er imidlertid Ask uaktuelt, siden samboer er engelsktalende (og vi venter en jente da... hehe)
Danilken Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Likte begge navnene jeg, men nå er jeg særdeles glad i norrøne navn, har selv en sønn som heter Ulv Eirik. Vi hadde bestemt oss for norrønt navn på forhånd, da vi begge har det selv også... Denne gangen er vi litt mer usikker, storebror skal få ha litt å si på navnevalget han òg...
mas0 Skrevet 20. desember 2008 #6 Skrevet 20. desember 2008 Ønsket meg også Ask, men avtalte med sambo at han fikk bestemme guttenavn og jeg jente.. Dermed ble det verken Ask eller Ella... Men neste unge skal jeg bestemme! Flotte navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå