Gjest Siklerotte Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Er saa koselig med folk som tror de kan gi meg gaver naa og forvente at jeg ikke skal aapne dem for den 25.! Fikk saa masse fint - masse dritt jeg virkelig ikke trenger og masse dritt som jeg skal spise opp og bli feit paa i lopet av julen! Riktig saa koselig!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 He he, høres ut som en real julestemnings-dødare det der... Men se lyst på det: Er jo snart julaften, og du har vel forhåpentligvis noen uåpnede pakker igjen å se frem til. Masse dritt du faktisk trenger, og kanskje uspiselig?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 hehe... jeg er helt lik! åpner mine så fort jeg er alene.. hehe jeg venter bare på at småen en dag skal si "hvorfor får du åpne dine med en gang og ikke jeg mine?"
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Kanskje noen gikk ut fra at du var voksen nok til å velge.
Gjest Siklerotte Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Aapner den 25. fordi folk er saa tradisjonsrike. For min del kunne vi godt ha aapnet den 19.!
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #8 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har noen gaver jeg alltid åpner før, på venninnejulaftener i løpet av desember, hadde en sånn i går og det var kos, og en i dag også (snart). Men ellers sørger jeg for å få sendt julegavene dit jeg skal være på julaften for ikke å falle for fristelsen...
Gjest Siklerotte Skrevet 19. desember 2008 #9 Skrevet 19. desember 2008 Orker ikke aa vente med drittgaver, for aa si det saann, og det er som regel 80% av alle gavene jeg faar. Men venninnejulaften er koselig det, men bare om man faar fine ting som passer og som man trenger, og som kanskje er litt fint aa se paa. Er ikke voksen om du blir fristet du heller.
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #10 Skrevet 19. desember 2008 Joda, jeg er voksen nok til å velge å åpne eller velge å være smart nok til å vente.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. desember 2008 #11 Skrevet 20. desember 2008 smart? hvor kommer smart inn i bildet? om noen ting skal kalles smart så må det jo være å åpne venninnegavene på forhånd, sånn at de du feirer jul med tenker "hun får jo nesten ingen gaver" også får du mer neste år. jeg får alltid ekstra gaver i romjulen fordi alle andre soppene sitter og åpner gavene fra venner og får såååå mange gaver. mens jeg har åpnet mine på forhånd... hihihi
Gjest Skrevet 20. desember 2008 #12 Skrevet 20. desember 2008 Oj, den effekten har det aldri hatt her... jeg åpner også noen venninnegaver på forhånd (og synes det er smart, forsåvidt) mens andre venter til julaften - jeg VIL ha mye å åpne på julaften, så smart kommer kun inn i bildet i forhold til at jeg har varig svekka sjelsevner og står på femårsstadiet når det gjelder mengden gaver i haugen - jo fler jo bedre jul.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. desember 2008 #13 Skrevet 20. desember 2008 grunnen til at du ikke får den efekten er fordi du ikke er like flink til og sette opp søte bambiøyne mens de andre pakker opp gavene sine.. hihi. jeg ser nok alltid litt trist ut på julaften, rett og slett fordi det blir litt mye for meg med all den sosialiseringen med familien. så jeg får bambiøyne effekt som folk selvsakt tror skyldes "mangelen på gaver".. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå