Gjest Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 En bekjent av meg hadde fått beskjed fra helsesøster og barnelegen om at babyen måtte ha sko fra de begynte å reise seg opp. Sånn var det da jeg var liten for 30 år siden og jeg trodde dette var gamle tanker og at det nå ble anbefalt at de går barbent så ofte det er mulig. Noen som vet hva man helst bør gjøre? Vesla har lært seg å gå i dag så hvis man skal ha sko så må vi ut og handle :-)
Let's hear it for the boys! Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Det har jeg aldri hørt! Inne, liksom? Her har klumpen gått i et par uker, og går med sånne "gymsko" inne. Han har på seg sko ute, men han har problemer med å gå i dem.
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 jepp! Inne som ute. Det var visst noe med noen knokler i bena som kunne bli skeive uten skikkelig støtte mente hun. Det høres fullstendig ulogisk ut spør du meg. Men jeg har jo ikke greie på det egentlig.
MintCondition Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har alltid hørt at de ikke skal ha sko inne jeg, så jeg kommer ikke til å shoppe inne-sko til nestemann når han begynner å gå heller Poenget er vel at beina skal få gro skikkelig UTEN at de blir hemmet av stive sko..? Ikke at de skal formes etter en sko liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå