mamma til snusken Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Har laget håndavtrykk av begge guttene mine, som jeg skal ramme inn i ei ramme og gi til besteforeldrene. Trenger et dikt som jeg kan skrive til. Noen som kan noen fine dikt?
lucky_mom Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Det hender du blir lei fordi jeg er så liten. Jeg setter merker overalt og gjør deg ganske sliten. Men hver dag blir jeg større, ja, en dag blir jeg stor. Og alle mine avtrykk blir bare svake spor. Her er mitt lille håndtrykk så du kan huske og forstå, hvor søte mine hender var den gangen de var små.
ula ;o) og gutta Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Det hender.. Det hender du vert lei deg Fordi eg er så liten Eg set merker alle stadar Og gjer deg ganske sliten Men ein dag vert eg større Ja, ein dag vert eg stor Og alle mine avtrykk Vert berre svake spor. Her er mitt vesle avtrykk Så du kan hugse og forstå Kor søte hender eg hadde Den gongen dei var små
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Liten? Jeg? Langt i fra. Jeg er akkurat stor nok. Fyller meg selv helt på langs og på tvers fra øverst til nederst. Er du større enn deg selv kansje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå