Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Flere som sliter med en klaustrofobisk følelse av og til?.... Får innimellom litt sånn panisk følelse av å ikke få nok luft, spesielt siden jeg er litt tett i nesa.. og det kommer mest når jeg legger meg for å sove og blir liggende vannrett. får ikke puste skikkelig og kjenner trykk/press fra magen som ikke akkurat hjelper på klaustrofobifølelsen.Er det andre som kjenner på dette?

Må innimellombare stå opp om natta og prøve å få tankene over på andre ting, får litt "hetta"... noen sier det sikkert er naturlig i fht. at du ikke "har helt kontroll" over din egen kropp for tida... kan godt være det... håper bare det gir seg etterhvert, er blitt helt avhengig av nesespray iallfall!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, får også dette pustebesværet som kan virke som klaustrofobi. For meg hjelper det å puste så dypt jeg kan, evt gå til et vindu eller noe for å få litt kald luft inn og bare puste rooooolig. Kanskje prøve å presse ned den foten eller hva det er som trykker mot lungene. Prøv det, kan hjelpe. Og sett deg opp i sengen, rett ryggen og trekk pusten ned i magen. Jeg har en ekstra hodepute tullet sammen i armkroken når jeg ligger på den ene siden, og bruker å holde armen rundt mannen min når jeg ligger på andre siden. Da får jeg liksom løftet armene bort fra brystet så det ikke kommer i 'klemme'

Skrevet

Jeg får denne følelsen når jeg dusjer, føler jeg puster opp all luft som er der inne, og må stå med munnen ut i noen sekunder for å trekke pusten..hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...