Gå til innhold

Og så er Mia syk igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars lille jenta mi, hun har akkurat blitt frisk fra falsk krupp, så er det på'n igjen. Hun var litt varm i går kveld, men ikke så ille. Da jeg skulle legge meg hørte vi et hyl av andre dimensjoner, hun hørtes vettaskremt ut. Vi løp inn, og der lå hun og rista i hele kroppen, øynene rulla og det så ut som hun fråda fra munnen. Jeg trodde hun hadde epilepsi, men det viste seg jo da å være feberkramper. Tårene spruta på oss begge der vi prøvde å beholde roen og huske hva man skal gjøre. Vrengte av henne klærne og satte oss ute, ringte legevakten som ville ha oss inn til sjekk. Det var en natt med masse ulykker, så vi venta i nesten 4 timer. Hun ble sjekka og de var enige i at det var feberkramper, hun har fått et virus i halsen - igjen.

Synes så synd på henne, hun har vel fått nok snart? Det var helt jævlig å se den lille kroppen riste og høre henne klynke av redsel lenge etterpå. Verste vi har opplevd hittil.

Men uansett, jeg vet ikke helt hvordan det går med julebordet for min del i morra. Jeg vil såklart dra, men er hun ikke bedre så kan jeg liksom ikke bare dumpe henne hos morfar og si kos deg ;-) De sa at når de først har fått feberkrapmer så er de disponible for å få det igjen, så vi må nesten se an formen hennes litt. Kanskje jeg kan overtale gubben til å droppe sitt julebord - vi får se. Men da skal vi prøve å sove litt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff det høres ut som at dere har virkelig hatt en helt foreferdelig natt!!

Håper Mia blir snart bedre igjen og at du kan være med på julebordet!

Kan tenke meg dere må ha vært fryktelig redde....jeg får helt vondt i hjertet av å tenke på hvordan det må ha vært for dere!

Stor godbedring klem til Mia og en stor klem til deg Sanasol!!!!

Skrevet

Stakkars liten. Dette var skikelig skumle greier! Skjønner at dere ble skikkelig skremt. Synes dere har hatt nok for en stund nå.

Håper på rask bedring for vesla og julebord på mor!

Sender over god bedrings klemmer fra oss!

Skrevet

Uff, det må ha vært kjempe ekkel opplevelse. Håper Mia har blitt bedre og klar for julepakkene og nissen i morgen.

Klem fra oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...