MartheMor+Lillegutt Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Fødte dere vaginalt eller hadde dere KS? Og hadde barnet en veldig oval/avlang hodeform? JM sa noe om dette, men jeg skjønte ikke helt hva hun mente...
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Hei! Gutten min lå i seteleie siste halvdel av sv.skapet. Jeg prøvde meg på vaginal fødsel, men det stoppet opp på 6-7 cm. Ble tatt med hastesnitt etter 34 timers vannavgang og rier. Gutten min hadde et rundt og fint lite hode, siden han ikke var presset ut fødselskanalen.
stratosen_er mamma_ Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 jeg tok ks...hodet var rundt og fint antar jeg..ikke noe deformert jaffal....
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Nr. 1 lå i seteleie og ble tatt med planlagt ks. Hun var ikke noe lang i hodet, nei.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Eller oval, for å si det på en annen måte...
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #8 Skrevet 19. desember 2008 Hei:) Dattera mi lå i sete, prøvde og snu henne men ho ville ikke... jeg hadde planlagt ks. Hode var rundt og fint. JM mente nok at hodet kan ligge mere i klem da de ligger i sete en når det ligger vaginalt.... men dette trenger ikke bety noe.. JM sa det samme til meg, men alt var bra..så bare ta det helt med ro :)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. desember 2008 Det var betryggende å høre:) Mangt en skal bekymre seg nå rett før fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå