*inepetrine* Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har den siste uken vært plaget med vond rygg ved halbeinsområdet og det kjennes litt som sterke menssmerter. Får i tillegg en følelse av at babyen presser nedover og innimellom gjør det vondt og stå oppreist. Blir bekymret og forsøkte og ringePrøvde og ringe legen, men der er det stengt til over jul. Hva bør jeg gjøre? Ringe føden? Håper noen kan svare meg.
Plutselig_gravid Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har det også mye nedpress. Hatt det fra uke 18- Hos meg var det ikke noe fødsel på gang. Men, for noen kan det jo være det. Ring føden og snakk med de, så avgjør de om du skal komme på sjekk eller ikke.
*inepetrine* Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2008 Ringte føden som sa at så lenge det ikke nedpressfølelsen økte i hyppighet trengte jeg ikke å v ære bekymret.Annbefalte meg å ta det litt med ro. Får vel stole på kyndig svar, selv om jeg ikke liker denne følelsen.. :-(
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Hei Har også hatt dette presset og rygg/rompesmerter i noen uker nå,føles ut som hun er påvei ut og jeg må noen ganger knipe igjen pga smerten. Er i tillegg utolig hoven og har bloduttredelser der nede. Har ikke kontroll før til rett over nyttår og det er ikke morsom å gå å lure på om den lille har tenkt seg ut lenge før den bør komme.. Trøster meg selv med at skulle det bli verre ringer jeg føden evy trapper opp der:) Er i uke 30 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå