Gjest Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 så lurer jeg på om de er enkle å bruke for en som er bare 6.Har ikke peiling på spill selv og faren interesserer seg ikke i det heller..Kjøpte et sånt biler spill utenom det må da være enkelt hehe;)
Fire småtroll Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Mellomste her er 4,5 år og spiller som bare det, ikkenoe problem. Er Supermario som er mest populært da, og det fikser han veldig greit...
Blåmandag¤ Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Jada. Min på snart 8 har spilt i et par år nå, fikk det til fra begynnelsen.
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Skal huske super mario til neste gang han får spill ,men akkuret nå var det bareBiler som kostet 199,de andre var det 4/5 hundre for og det er for mye når spillet kostet 1199 synes jeg.Gaven var egentlig alt for dyr i utgangspunktet,tenkte å bruke ca 500,men så klarte sønnen å mase seg til dt da med at alle andre har det o.s v heheLar meg manipulere gang etter gang;)
Elletuppa Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 De er nok ganske enkelt, fikk vi oppleve da tulla på 4 får high score på storebror på 10 år sin ds.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå