Desemberprins kom 20des :) Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 .....jeg er sikkert kiip,men det har ikke vi penger til i år:(
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Du er vel ikke kjip for det :)Lurer på om jeg bare skal gi et julekort med bilde av barna på ,koselig det:)Eller en liten ting utenom til de 3 som jobber der..
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Nei, ikke aktuelt en gang. Jeg setter pris på dem og den jobben de gjør og sørger heller for å gi ros i hverdagen til dem for jobben de gjør. Er blid og hyggelig når jeg både henter og bringer barna...tror det holder for dem. De har familie osv som gir gaver, tenk dere om alle foreldrene skulle gitt gaver til alle ansatte, de ville fått haugevis med ting og tang de ikke egentlig trener for de får sikker nok fra før. Tenk miljø!!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2008 følte meg litt alene her,føler alle gir gaver:( får gi dem et julekort datteren vår har laget:)
mamma til lille lu:) Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Jeg ga ett koselig julekort og en konfekteske på deling. Hadde ikke hatt råd til å kjøpe til hver enkelt nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå