maibaby2012 Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har termin i 29.12, og veldig mange sier til meg: da håper du vel å føde på nyåret!? Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare, for på en måte håper jeg det, men jeg er fryktelig lei av å gå gravid nå også, så det hadde på en måte vært digg å fått ungen snart! Får dere andre sånne spørsmål? Hva svarer dere i så fall?
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 jeg har termin 22.12 og får hele tiden høre at jeg må knipe igjenn beina så gutten kommer over nyttår i stede. men det er jo ikke noe vi kan styre så jeg bare svarer at gutten kommer når han er klar han, enten det er før eller etter nyttår, selvfølgelig hadde det no kanskje vert best om han kom etter, men de vet vi jo aldri. bruker å få dem til å være stille det i allefall
maibaby2012 Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2008 Ja jeg får også beskjed om å knipe igjen så babyen ikke fkommer før 01.01 iallefall. Akkurat som dette er noe jeg kan styre? UNgen er velkommen hvilken dag som helst her:-)
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 hehe, folk sier så mye rart, blir helt sjokkert enkelte ganger, men sånn vil det vel alltid være tenker jeg. De skal alltid ha noe å kommentere:) babyen er velkommen hvilken som helst dag her og!
Brillefint - Jadda! Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Termin 29.12 her også. Jeg håper virkelig at han venter med å komme til over nyttår, fordi det er sant som alle sier: Han kommer bare til å være 5.5 år når han begynner på skolen, og det er ikke så enkelt i dag å få utsette skolestarten som det var før. Når folk sier at jeg må knipe igjen så sier jeg at det er virkelig det som er planen, men skulle nå fødselen starte så tror jeg sannelig ikke det blir så lett:) Han er velkommen på hvilken dag som helst, men hadde vært skrekkelig praktisk om det ble 2009 først...
CharlotteAmandaogOlivia Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Det er kanskje kjedelig å väre födt sent på året når du blir 16,18 og 20.. Men tenk,etter det er man den siste til å bli 30,40,50,60..osv.. Det pleier jeg å si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå