Gå til innhold

tjoho, mye slim og litt blod! Slimproppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vert våken i nesten hele natt med vonde menssmerter, så ille at jeg ikke har fått sove. de kom periodevis. fortsatt ikke gitt seg helt, men ikke så gale som i natt.

når jeg gikk på do når jeg sto opp kom det mye slim og innimellom var det blodspor, så en klump inni der og (beklager detaljene).

kan det være slimproppen som har gått?

og visst det er det, kan det ta lang tid før noe mer skjer?

har termin om 3 dager forresten :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye kan tyde på at slimproppen har gått. men man kan jo aldri være sikker. Om det skjer noe mer nå i dag eller i morgen eller neste uke vet man ikke....

Man kan aldri vite når det skjer noe eller ikke det vet man aldri. Den i magen kommer når han vil det selv og desverre for oss som går gravide ikke når det passer oss!

Skrevet

høres ut som du er på samme sted som meg.. men er selv usikker på om slimproppen har gått.. har trodd det flere ganger jeg, hehe.

merkelige "smerter", eller "kramper" som kommer og går, men ingenting regelmessig.

en ting er ihvertfall sikkert, det nærmer seg for oss begge:) har termin i morgen jeg da.

NOE skjer.. men i dag er formen fin igjen, får se om det begynner igjen.. det er jo så spennende!

følger med på deg jeg! :-)

Skrevet

hehe, ja, er sikkert ikkje godt å vite, man blir jo plaget med ekstra utflod og sånt på slutten, så det kan jo selvølgelig bare være det. men jeg håper på slimproppen jeg da, siden det var blod og sånt og;)

ja, nå nærmer det seg, helt utrolig egentlig. at det allerede har gått 9 mndr!:) har hele tiden følt at tiden har gått fryktlig sakte, men nå når jeg tenker tilbake på det har den egentlig flydd forbi!:)

har følt noe har vert i gjeret de siste dagene, mye vondt i magen og forstoppelsen er deffinitivt borte:P hehe.

ja, det er kjempe spennende nå når det nærmer seg sånn, det kan jo skje når som helst!:D er helt gira for tiden, blir jo kjempe glad når jeg kjenner kynnerene kommer og bare håper de skal gjøre vondt osv. hehe.

du får ha masse lykke til, krysser fingrene for at vi får babyene våre ganske snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...