Gå til innhold

er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

Jeg er 26 uker på vei og man kan ennå ikke se på meg at jeg er gravid. Jeg er 1.78 høy så hadde regnet med at det ville ta tid før det kom til å vise, men så lenge?

Jeg har heller ikke lagt på meg noe. Er dette normalt? flere som har det/hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt normalt.

Jeg hadde ikke sett en venninne siden jeg ble gravid, og da vi traff hverandre var jeg i sjette måned. Hun var redd jeg hadde mistet barnet, siden hun ikke kunne se noe på meg.

Jeg var liten helt til jeg fødte, men fikk en frisk og fin datter.

Skrevet

Jada, helt normalt!

Jeg er like høy som deg og i tillegg lå minsten veldig dypt inn mot ryggen min. Derfor fikk jeg aldri denne store flotte "mammamagen" som jeg ønsket meg så inderlig.

Jordmor hadde angst og sendte meg på sykehuset til UL flere ganger fordi hun synes jeg var så liten til å være så langt på vei. Avvik fra dette symfysemålet som de klamrer seg sånn til.

Alt er vel og ut kom gutten, stor og fin. Og bonusen må være at jeg slipper å gå ned masse i vekt siden jeg nesten ikke la på meg noe. Og magen min er heller ikke slapp, siden huden ikke ble strukket så himla mye ;)

Skrevet

Enkelte unntak får ikke mage i det hele tatt, så jeg tror ikke du skal bekymre deg for dette. Så lenge du spiser "nok" og kontrollene ikke viser noe bekymringsfullt eller du føler det slik selv, kan du slappe av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...