smiley_4juni-oliver Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 sga på ul 2.januar å er så spent på kjønn! klarer du å se det? har termin 30.mai, kan du se når jeg føder? går det greit? tusen takk født 300387
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #4 Skrevet 28. desember 2008 Jente føler jeg. Tror du føder 18 mars.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2008 #5 Skrevet 28. desember 2008 18 mai. Har litt følelse på gutt også. Sikker på at du ikke har tvillinger? Hehe neida. Følelsen er sterkest på jente, dete r det som kommer til meg. Føler ingen farer rundt svangerskapet ditt, bare gode følelser, alt kommer nok til å gå bra. Tror du får en fin fødsel, ikke så lang. 8 timer er det som kommer til meg.
smiley_4juni-oliver Skrevet 28. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2008 hehe støkk litt når eg såg 18.mars ;P veldi tidli fødsel 18.mai ja, spennende. jeg føler også det er jente men har egentli gått fram og tilbake så gleder meg veldig til å få vite det på fredag var på tidlig ul i uke 10 bare for å sjekke at alt var bra og da var det bare en liten livlig baby der ja håper fødselen går bra! har tenkt litt på keisersnitt og egentli, men er vist ikke så lett å få det :/ ser du noe angående det kansje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå