Gå til innhold

bITTESMÅ SVARTE DYR MED SKALL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor faen kommer de fra? er livredd jeg har en boks stående i skapet med millioner av dyr..I dag fant jeg et fra soverommet..Kommer de fra mat, eller utsiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

boks? med mat? på kjøkkenet eller?

gå på anticimex.no og sjekk der. Mange rare dyr vi har inne. Men millioner? seriøst?!! da hadde jeg dævva!

Men vi har smådyr iv også, brunaktige her da. Er den bille som kom til norge på 70 tallet tror jeg det var. Umulig å bli kvitt og veldig mange som har dem. Larvene er litt hårete på en måte. Skikkelig ekkelt! Støvsuge mye hjelper.

Skrevet

du sier du fant et på soverommet i dag,og da tenker jeg på noen ekkle dyr som heter veggdyr....

har du hørt om det?

Skrevet

lukter de litt sterkt og rart?? da er det melbiller.................hvis ikke...så kommer det kanskje utenfra?

Skrevet

av og til finner jeg en enten på kjøkkenet, en gang fant jeg en i nan pakka...burde jeg sjekke alt i skapet eller?

Skrevet
jeg ville gjort det....vi hadde det også sånn en stund...så grov vi alt ut av matskapet..og fant en melpakke som det AULET ut av...med melbiller...jakk så ekkelt.....men da fant vi også en god stund "rester"...det vil si streifdyr rundt om i huset....feks nede i sofaen...der ungene av og til satt og spiste....og sånn....best å sjekke for å finne "kilden"...synes jeg
Skrevet

har dyret en strek på ryggen..??

høres litt ut som fleskebille

Skrevet

Er så vanskelig å se..fordi de er så bittesmå..Men de er svarte

Skrevet

nå har jeg sjekket hele matskapet..er ingen dyr der..

Gjest Sauen - preggers
Skrevet

Æææsj, jeg spiser!!!

Hehe, jeg er alltid redd for smådyr på steder det er lenge siden jeg har vært, som bakerst i skapet og inni systemet i vaskemaskinen. forventer å dra ut en dau mus eller en svær boks med biller når som helst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...