M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Da er jeg 5 dager over, og ingenting skjer... Hvordan går det med dere andre?
♥ Mamma'n til Jørgen og Marius Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 5 dager over jeg og, og ingenting mer har skjedd. Skal inn på kontroll snart, så får se om det er mer åpning enn de 2 cm som var på tirsdag. Hatt det jeg tror er av og på rier tirsdag og torsdag kveld. Så jeg håper litt.....drømmer om at de kan sette meg ordentlig i gang i dag, så jeg er litt småspent.
Lille trollmor og en blå mage Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 6 dager over her... Var hos legen i går, alt ok. Ingen tegn til noen verdens ting hva fødsel angår. Håper veldig på å få før julaften. Men akkurat nå virker det veldig fjernt:o) Har en toåring fra før som var så utrolig søt i går kveld. Lå i sengen sin og ropte på mamma, og når jeg kom inn på rommet begynte h*n å synge Happy birthday to you... Dette må være et tegn tenkte jeg, men det ser ikke helt sånn ut:o)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2008 ÅÅÅ så skjønt da:-) Og så bare 2 år da.... Skal si han er flink:-) Lykke til og måtte vi alle få før julaften!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå