Gjest Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Vinteren: Gikk mye i sykt barn og bekymring over det. Jeg fylte 29år Samboeren var mye borte på langtur og vi jeg måtte bla dra på legevakta midt på natta med syk baby og 2 trøtte søsken på slep med taxi kl 3 på natta. Jeg snekkra ferdig og tapeteserte og malte barnerommet alene mens samboeren var på jobb. Våren: Påska var samboeren borte på langtur igjen og alle planene gikk i dass. Fikk først barnehageplass i to forskjellige barnehager, men det ordna seg etterhvert. Søkte meg inn på studie, minsta fylte 1år 27/4, guttungen fylte 10år 18/5 og katta fødte 4 nydelige nøster samme dag. Slutten av mai oppdaga jeg kul i puppen, og samtidig drev jeg febrilsk å leita etter kjøreskole som kunne ta meg inn så jeg fikk tatt lappen før høsten. Sommeren: samboeren var støtt mye borte på jobb, og jeg var på trippelsjekk og fikk etterhvert operert ut kulen som viste seg å heldigvis ikke være kreft, stor lettelse da. Samboeren fylte 29år. Så kom jeg inn på sykepleien, var i bryllup til en av mine beste kompiser og kjøpte ny bil ei og samme uke. Fullt kjør med kjøreskole og øvelseskjøring, hadde oppkjøring ei uke før skolen begynte og STO! Heldigvis. Skole og barnehagestarten gikk over all forventning og samboeren begynte å jobbe mindre HURRA!!! Hagestua ble NESTEN ferdig og stampen tatt i bruk! Høsten: Det har vært utfordrende å venne seg til student tilværelsen, men også spennende, lærerikt og veldig givende. Ungene har vært mye syke, men heldigvis ikke så mye i ukene med forelesninger og obligatorisk undervisning. Går seg vel til etterhvert. Snuppa fylte 3år 2/10. Vinter:Jeg besto den første testen og alle innleveringene, venter nå på eksamensresultat og et oppgave resultat. Juleforberedelsene er godt i gang og året lakker mot sin slutt, det som gjenstår er å feire Jul med familie, treffe gode venner og si tatt for året som har gått. Og alt i alt har dette vært for meg og oss i familien vår et meget godt år. Jeg har oppnådd mine mål for året som var å komme meg i gang med utdanningen og få kjørt opp....ikke minst!!! Bare det har gjort livet mitt mye enklere og humøret adskillig lettere når jeg slipper å sitte "fanga" her og avhengig av buss uansett hva jeg skulle. Håper flere henger seg på og kommer med smått og stort fra året som gikk. God Jul og takk for året som har gått til alle med-dibbere i hvertfall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå