Gå til innhold

15 års bryllupsdag - noe å feire?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har egebtlig ikke pleid å feire den dagen. Vi giftet oss i all stillhet på tinghuset, og har hatt et fint ekteskap så langt.

Har ofte gått litt i surr mellom to datoer, så vi har altså ikke lagt særlig vekt på å feire denne dagen.

Men 15 år. det ER jo litt det! Syns dere vi skal feire det? I såfall hvordan?

Det er nå like oppunder jul, så vi har jo ganske mye annet å gjøre, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan i all verden skal vi, fremmede mennesker, kunne si hva dere skal gjøre? Men det er jo overraskende mange (uselvstendige) sjeler her inne som ber om råd til alt mulig...

Kjempehyggelig at dere har vært gift så lenge og har det godt!

Hvordan eller om dere evt velger å verdsette eller markere det er jo fullstendig opp til dere, selvføglelig Blir jo totalt feil om andre skal fortelle dere hva dere skal og ikke skal. Hallo?!... (rister på hodet)

Skrevet

Hva er det for svar?

Klart vi kan bestemme det selv, det er vel ingen som lar det andre sier her styre totalt ens egen hverdag. Men det kan likevel være hyggelig eller interessant å høre hva andre folk mener om sånt.

Jge ber ingen om å fortelle hva vi skal gjøre, men hva folk mener om det.

Djises.

Skrevet

Det ble anbefalt burgerking i en tråd her. Mange syntes det var riktig så stas. Hvis du ikke ønsker å gjøre så mye ut av det kan jeg kanskje få anbefale at dere kjøper et brød og litt syltetøy på mega.

Skrevet

Å markera bryllaupsdagen er jo fint, men eigentleg kva er det ein feirer? Når ein har gifta seg så har ein jo gjeve eit løfte om å halda saman til døden skil..... Kva er det då ein feirer - at ein har klart å halda saman nok eit år. Eg veit eg provoserer nokon no, men tenk etter.....ein gifter seg ikkje for ein veit ein skal skilja seg...... Så kva du skal gjera....nei, det får du og mannen din verta enige om. Frå meg får du ikkje svaret.

Gratulera, foresten!

Skrevet

For å feire hverandre, kanskje. For at hverdagen skal bli noe annet en suresokker og burgerking....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...