jiha Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Jeg hadde positiv el test forige torsdag, altså 11.des. Har hatt vanlige sykluser før (har ennå ikke fårr mens tilbake etter fødsel) Når kan jeg forvente mens?
SillePia Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Ca 14 dager etter den el dagen din Om jeg ikke tar helt feil
Lykkelig mamma til 4 Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Hei! Noen får den tilbake med en gang etter fødsel, men andre kan få den tilbake etter 6 måneder eller 1 år. Hvis du ammer kan det ta opp til ett år før du får tilbake mensen, men det er jo veldig individuelt fra person til person. Selv fikk jeg mensen rett etter jeg hadde født. Hilsen 3barnsmamma
jiha Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2008 jente 78 Ja gutten min er 8 måneder nå. Men nå har jeg jo fått positiv el test, så da lurte jeg på i forhold til den, når jeg kan forvente mensen;) Takk for svar begge to:)
SillePia Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Teoretisk sett skal man vell ha 14 dager etter, men etter graviditet forstår jeg at det kan ta tid.. Såå er vell ikke noe fasitsvar på det da, man må bare håpe at kroppen regulerer seg fortest muli :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå