Bella_mamma til Benita Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 nå har kvalmen gitt seg litt er ikke kvalm hele dagen nå men har fått bekkenløsning fikk ikke time hos fysoterapaut før 12.januar.tenkte jeg sku begynne å svømme sånn at jeg kan bli bedre og ikke minst få trimmet.har ikke blitt mye trim pga kvalmen. er det flere her som har bekkenløsning som har god erfaring med svømming?
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Jeg svømte 4 ganger i uka fra starten denne gang for å forebygge bekkenløsning som gjorde meg avhengig av krykker med forrige mann. det kom det ikke noe godt ut av. Bekkenløsningen kom for FULL styrke i uke 18 og jeg fikk i tillegg badeforbud etter at de oppdaget GBS - bakterie i urinen (streptokokk - B ) så jeg har ikke noen god erfaring med bekkenløsning og svømming. Eneste svømminga gjorde for meg var å gi meg bekkenløsningen 12 uker tidligere enn sist svangerskap men det er MIN erfaring da;)
same Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Hei! Jeg er nå i uke 26, har hatt bekkenløsning siden uke 15. Jeg har bassengtrening en gang i uken og dette har hjulpet masse for mitt bekken... det er jo veldig forskjellig fra person til person hva mna kan gjøre og ikke uten at det er smertefult men bevegelser i vann blir iallefall sterk anbefalt av meg. Men tror ikke man skal overdrive med for mange ganger pr uke men holde seg til en par... så er det jo flere måter å svømme på og så prøv deg frem og se hvordan kroppen reagerer! Det er iallefall deilig å bevege seg litt!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå