Gå til innhold

normalt å bli utslitt etter en bare en dusj...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva som har skjedd med meg jeg, men de siste to dagene er det som om noen har skrudd av en knapp og jeg har null energi. Tok meg ferie fra i går for å få vaska til jul, handlet julegaver etc, men så blir jeg helt utslitt av bare å ta en dusj. Måtte sette meg ned på badegulvet og puste ut i stad etter dusjen... *Rister på hodet*

Noen som har noen gode tips om hvordan jeg kan få igjen energien fort? Har ikke tid til å bare ligge på sofaen og være helt i koma.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg skjønner akkurat hva du mener. De to siste dagene er det som all energi er sugd ut av meg-det er forferdelig, for kommer fødselen nå, vet jeg ikke om jeg orker å presse. Har vært forkjølet siden mandag så det kan jo ha en sammenheng. Vet ikke hva man skal gjøre men det er godt å høre man ikke er alene om problemet. Jeg har termin 28 des, men fødte sist en uke før termin. Dessuten skal vi ha hele slekta til mann min på julaften, men jeg blir bare kvalm av tanken, noe mannen min ikke forstår. Han sier at jeg bare kan ligge å slappe av...men du vet jo hvordan vi jenter er...vi må liksom styre alikevel. Sist helg hadde vi huset fult og jeg var så sliten når han ba alle på overnatting at jeg begynte å blø neseblod...Hva med deg? Når har du termin?

Skrevet

Tror at det er ganske normalt. Jeg har akkurat våknet etter en to timers lur. Ble så trøtt og sliten etter at jeg hadde dusjet. :) For å få energi må du ta hyppige pauser. Jeg slapper av i 30 min, gjør husarbeid i 30 min osv. Kosten kan jo også ha litt å si. Drikk en iskald smoothie. Det pleier å hjelpe meg. :)

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det!! Slik har jeg hatt det noen UKER nå=(

Ligger for det meste på sofaen og blir utslitt bare med tanken på å gjøre noe. Har ikke vært syk eller noe, så regner med det er pga magen. Det å ta seg en dusj er som å løpe 5mila for meg for tiden!=(

Skrevet

Godt det ikke bare er meg da. Jeg har nettopp sovet litt og det hjelper jo:-) Takk for tips. Kjempeimponert over deg, Sjifra, som orker å ha hele familien på julaften, så tett opp til termin. Jeg har ikke termin før 26.februar, så har litt tid å lade batteriene. Håper en lang juleferie hjelper på.

Skal prøve en liten tur ut og se om jeg får kjøpt noen julegaver... Det blir nok en kort tur, men litt og litt hjelper på det og;-)

Lykke til med juleforberedelsene deres!!

Skrevet

Takk for det!

God jul og godt nyttår og lykke til!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...