Gå til innhold

Jeg jobber best under press.... :o) Og flink til å utsette ting....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fortsatt igjen en del ting som skal ordnes til jula banker på.. Rom som skal ryddes og vaskes. Ting som skal handles inn, hus som skal pyntes. Har fri, så tenkt å få gjort unna en god del idag. Men så kjenner jeg at det er godt å sløve litt. Men vet at noe MÅ gjøres i løpet av dagen. Kunne nok ha gjort litt før denne uka. Men så har jeg jo hele helga og mandagen. :o)

Trenger kanskje et spark i baken. :o) Flere enn meg som jobber best under press, og er flinke til å utsette ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må inndrømme det, ja. Jeg tenker alltid jeg skal begynne å vaske tidlig, men samboern mener han da må vaske på nytt da fordi det skal være helt rent til jul, blir at jeg lar han gjøre det selv da, jeg hadde noen dager fri i forige uke, så jeg kunne gjort noe da, gjorde vel egentlig også litt, vasket oppå kjøkkenskapene, men han har vært så flink å vasket resten av huset mens jeg har vært på jobb. Vi reiser i dag, så nå er alt vasket og klart her. Kommer tilbake 26, så da er det deilig å komme hjem til rent og ryddig hus.

Skrevet

Ja, er litt sånn, best under press. Så etter at jeg leste innlegget ditt har jeg ryddet kjøkkenet og vasket det. Pluss at jeg har ryddet en bod i gangen - en bod som skulle vært ryddet for lenge siden. Skal si det plutselig blei god plass der inne. Nå ha jeg en liten pause, så tror jeg jammen meg at jeg skal hive meg rundt å ta den andre boden. Den som er stappet full av klær, sko og annet rot.

Skrevet

Jeg er VELDIG sånn. Når jeg leste overskriften din lo jeg med meg selv, og forsto med en gang hva innlegget gikk ut på. Og hadde rett. Og kunne skrevet det selv. Denne jula har jo jeg gått hjemme med llille snuppa, og tenkt at jeg jo har all verdens av tid. Så går dagene den ene etter den andre (går jo helt av seg selv faktisk) Og først på onsdag for to dager siden kjøpte jeg de første julegavene. Og har vært idag igjen og er nå nesten ferdig.. Begynte å vaske litt men har det meste igjen. SÅ jeg har bedt inn to-tre til god mat imorgen for da vet jeg at jeg bare MÅ rydde og vaske før den tid:) Og vasker da litt ekstra så det blir god julevask..

Så mottoet jobber best under press passer godt for meg. Og også utsagnet:

Når sola går ned i vest jobber den late best.

For om kvelden kan jeg finne på å rydde og vaske en hel haug..;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...