Gå til innhold

Hvilket vaskepulver bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv bruker jeg Omo Color og Omo Ultra. Har ikke byttet til mer sensitivt vaskepulver etter at tulla kom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker og omo color. Funker meget bra det:)

Skrevet

Bytter mellom Blenda sensitive og Neutral, pluss at vi bruker endel Milo pga at vi bruker en del ull undertøy og andre ullplagg og så har jeg endel silke.

Skrevet

Neutral akkurat nå, fordi det var på tilbud. Bruker ikke noe fast. Og milo til ulltøyet.

Skrevet

Blenda Hvitt og Blenda farger. Comfort sensitiv skyllemiddel og milo til ull, siden det går en del ullundertøy her hos oss.

Skrevet

Ariel til oss og neutral til ungene. Vasker ikke sammen. Milo til ulla. Blenda aloevera skyllemiddel til håndkler. Har også neutral skyllemidde l

Skrevet

Blenda Sensitive, pulver, skyllemiddel, flytende og flekkfjerner. Byttet når jeg begynte å vaske klærne til Jonas før han ble født.

Skrevet

Akkurat nå Omo colour, men bruker for det meste Blenda sensitive eller Neutral. Og Milo til ull.

Skrevet

Blenda sensitiv.

Har heller ikke byttet pga ungene, har alltid brukt parfymefritt.

Skjønner ærlig talt ikke vitsen med å dynke klærne i parfyme før man skal bruke dem! Ikke er det bra for klærne, huden eller miljøet heller.

Hvorfor vil dere utsette ungene deres for slike allergener allerede fra dag 1?

Og skyllemiddel er totalt unødvendig! Spesielt på håndklær, de absorberer mye mindre vann når de er innsatt med skyllemiddel...

Men, men. Hver sine valg.

Skrevet

Flytende Blenda sensitive.

Skrevet

Alltid brukt Blenda sensitive..

Skrevet

Ariel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...