1prinsesse+1i magen Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Noen som har en god oppskrift?? Det er jo superlett, men vil gjerne ha noen tips som gjør den supergod også
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 muskat, fløte, har ikke en eksakt oppskrift, men det pleier vi å ha i, og da blir den god.
Kulå Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Bittelitt hvitløk er kjempegodt. Og så bruker jeg smør og kanskje en skvett fløte om jeg har...
1prinsesse+1i magen Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2008 Takker! Har smør, melk og hvitløk, så da slenger jeg oppi det
NoDoubt Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Jeg deler opp potetene før jeg koker de. Har oppi 2-3 hvitløsfeed. Lar det koke til potetene er skikkelig kokte. Slår av vannet og visper alt med litt olivenolje (visper sånn at den blir helt glatt). Så tar jeg i litt fløte:-) Selvfølgelig salt og pepper.
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Jeg koker opp poteter i båter sammen med litt hvitløk, så heller jeg av vannet, tar i rømme, gressløk og persille og moser i vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå