Mamma til to tette Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Skal jo først gjennom julen men tenker masse på neste år allerede. Dette har vært et langt og tøft år med 2 sykehusinnlagte foreldre, pendlermann, alene gravid med pjokken, fødsel, 4 flyttinger på 6 mnder, rettstrid med de vi kjøpte hus av, småsykdommer i hopetall, barseltid, bo i ny by i 4 mnd, kollikkbaby, astmababy, sjalu storebror og tøff tid for forholdet. SÅ for neste år så håper jeg på mer ro, fred og ingen jeg er glad i på sykehus. Da flytter vi endelig tilbake til huset vi kjøpte i sommer og som vi koser oss sånn i. Mannen skal begynne i jobb i samme by så ingen pendling. Lillesøster har blitt en harmonisk og alltid blid liten frøken og storebror har som alle andre forelsket seg i henne så gleder meg til å se de bli nærmere knyttet og glad i hverandre. Gleder meg til å være i samme by som besteforeldre, familie og venner Gleder meg til å gjenoppta mitt sosiale liv og ikke være ensom i en annen by. Gleder meg til hverdag og ro. Og kanskje noe sånt som en kino/utetur på husbonden og meg nå som vi skal være i samme by som besteforeldre. 2009, jeg satser på deg!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 - At vi begynner prøving på nr 2 - At vi ENDELIG skal få møte ei venninne med mann og barn fra Bodø - Håp om at min bestevenninne blir fornøyd med min jobb som forlover - At vi holder oss friske og raske - At jeg får positivt svar på utredning på Ullevål - At familien og vennene mine får et godt år
erteposen + 4 Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 - at barnet i magen blir født frisk og velskapt i august - at gutta mine fortsatt er harmoniske og har gode venner - at min manns arbeidsplass klarer seg gjennom nedgangstidene - at den store rapporten jeg er ansvarlig for gjør det så bra at permisjonstiden ikke blir preget av dårlig samvittiget - at to syke familiemedlemmer snart får sleppe og at vi lar dem gå. - fred på jord
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Private: Å stå på alle eksamener med best mulig resultat jeg kan få, at ungene og vi voksne holder oss mest mulig friske, få tilbake formen igjen og komme meg inn i str 36 igjen ;-) I hvertfall 38 i det minste.... Få tid til å ta jaktprøven. Få pussa opp og redusert forbruket vårt noe...at vi får oss minst ei uke på hytta i sommer, annen ferie har vi ikke råd til i året som kommer, men håper på helgeturer og kansje en teltur. Håper på fin vinter, vår og sommer...og høst ikke minst. Familiære: At foreldra våre holder seg friske, at søsknen og venner lykkes og forblir friske. At min bror finner seg ei jente som kan holde ham i øra...;-) Øvrig familie og venner også. Nasjonale: at det blir færre branner, ulykker,drap, at alle som trenger får en barnehageplass, at eldre og syke får den pleie og behandling de trenger uten å vente for lenge. Globale: Økt forståelse mellom land og kulturer, at ting roer seg i alle krigs rammede deler av verden, at det blir mindre naturkatastrofer.... Store håp...og neppe alle som blir innfridd....men man kan jo alltid håpe, det skader jo ikke.
hit og dit Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Frisk reke i magen Gode eksamensresultat At vi er like friske, lykkelige og alt det der til neste år også
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Her er mine egoistiske håp for 2009: - at vi skal få nye leieboere som er like greie som de vi har nå - at vi finner på noe lurt som gjør at jeg kan fortsette å gå hjemme med lillegutt ett år til. Ellers så håper jeg at familien holder seg frisk og at pappa kommer til å nyte pensjonisttilværelsen.
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 - at jeg får føde like etter vi bikker 2009 Lei nå ja.. - at mannen min blir erklært symptomfri på neste sjekk i februar - at alt går bra med den nye babyen og omstillingen det blir å gå fra en til to - at jeg slipper å bekymre meg så mye over økonomien At 2009 blir i det hele tatt et bedre år enn 2008.....
jente30L Skrevet 19. desember 2008 #8 Skrevet 19. desember 2008 at vi får det godt på alle plan her hjemme... ingen overraskelser av negativ art i familien.. drømmer: melde meg inn som frivillig i ett eller annet å hjelpe andre. skal; ta lappen.. slanke mmeg:) håp: barnehageplass til minsten og jeg får meg en ny og spennende jobb;)
elskerlivet Skrevet 19. desember 2008 #9 Skrevet 19. desember 2008 -kjæreste -barn ( vil så gjerne ha en til, men da må nestne punkt en være på plass først..) så skal ikke ha barn i 2009, da går det litt for fort siden jeg ikke har noen i blikket enda, men kan kanskje bli gravid på slutten av året om jeg treffer prins charming litt fort...) -at sønnen min fortsetter å trives på skolen og får masse gode venner -at renta går ned så jeg slipper å slite sånn som jeg gjør nå -at bilen holder seg frisk -at jeg klarer de nye utfordringene jeg begynner med på jobb over jul -at familie og venner holder seg friske og har det bra -at jeg får begynt å forberede forloveroppgaven for sommeren 2010 litt i det små kanskje..har liksom så god tid siden jeg er spurt alt, men vil ha det så perfekt jeg kan.. -at veninna mi som skal ha baby i februar får en frisk og fin pjokk (som jeg skal passe over natta allerede 2 uker etter termin..blir kos det. -og ellers at det blit et godt år for alt og alle!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå