Gjest Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Jeg må bare innrømme det; jeg har ikke vært noe flink med knipingen fram til nå. Har lest litt om vaginakuler, som vist nok skal være bra. Er det noen her som har prøvd det? Tenker på å kjøpe meg det etter at jeg har født. Er det bare på kondomeriet man får tak i sånn? Hvis det er så bra for knipingen, kan man da kanskje få det på apoteket også?
christinesj Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Det er ikke alle vaginakuler som legger seg så man bruker rette muskler, så det kan ende med at du lekker mer mer i steden, Det har noe å gjøre med at det er tre muskler der, og kun to av de som skal trenes. Men har hørt at de fra fun factory er laget så de legger seg rett, for det er så likt på alle. vet ikke om du forstod noe nå..
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 19. desember 2008 #3 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har et par som jeg kjøpte på kondomeriet... Men, jeg må ærlig talt si at jeg ikke har brukt de, for jeg synes det skikkelig ubehagelig å ha de der. :/
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Jeg kjøpte noen sånne kuler på kondomeriet etter jeg fikk nr 2. de ble testa ut 1 gang, vasket og lagt pent tilbake i esken sin . og der ligger de neda, hehe!! Var ikke noe for meg. Den gode gamle knipeøvelsen sverger jeg til.
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Hvis jeg kan risikere mere lekasje, så kommer jeg nok til å revurdere hele greia. Dumt å kaste bort penger på noe som ikke fungerer.
moder3 Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har ikke knepet verken under - eller etter noen av svangerskapene, hehe.. Og fungerer fint enda *bank i bordet* ;D har aldri sett det på apoteket nei. Men er helt sikkert ikke vanskelig å få kjøpt på nett!
Gjest Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 jeg kjøpte et par. Men de er så tunge at de klyper meg på innsiden liksom når de støter borti hverandre. Blir faktisk vondt. Og dessuten så er det en slik kule inni hver kule som gynger når man beveger seg, og disse kulene bråker faktisk så høyt at de høres hvis det ellers er helt stille i rommet. Så hører man bare "rull-rull-rull" når jeg går. så mine ligger også i eska.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 20. desember 2008 #8 Skrevet 20. desember 2008 jeg har sett at man får de på apoteket. Så de på Apotek1 i allefall der vor man finner CB testene etc.. Har ikke testet selv så kan ikke dele noen erfaring med det da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå