Kickie Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 ... Har virkelig ikke forstått hvordan han/hun kunne endre personlighet fra innlegg til innlegg. Veldig forvirrende. Helt til det plutselig gikk opp for meg at HI selvfølgelig står for HovedInnlegg... Haha... Tror jeg skal skylde på at alle gravidhormonene gjør meg litt tregere
Plutselig_gravid Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 hehe, :) Var da du skulle skrevet et kvasst innlegg om denne HI hvor du viste til diverse innlegg der du mener at hun utgir seg for å være forskjellige personer.
Thessa og Bebbis Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Haha! Nå måtte jeg le! :-) Så søtt... Det tok meg litt tid før jeg skjønte det og! Glad noen tør å fortelle om det :-)
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Hiihii...så søøøt=) HI er hovedinlegger=)
SokkeLaila Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Det er mange som har lurt på hvem denne HI er, så du er ikke alene iallefall! ..men jeg kan ikke unngå å knise litt hver gang noen spør!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå