Gå til innhold

Hva skal du gjøre i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å bytte gardiner på stua, er så lei de som henger opp nå, og de kan ikke henge når jeg begynner pynte med rødt her;)

Så skal jeg pakke julegaver, og bake pepperkaker med ungene. Og ungene skal få rydde og vaske rommene sine:D Han eldste er kjempeflink og nøye på sånt, mens nr 2 nok kommer til å ta litt mer lettvint på det, hehe, så må nok hjelpe han litt også da.

Så skal vi også forsøke å lime sammen ett peppekakehus... Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært hos legen, og skulle på skolen. men jeg er trøtt (som er grunnen til at jeg var der) så går og legger meg...

han tror jeg har kyssesyken :/

Skrevet

Jeg er hjemme med en syk liten gutt, så blir vel å få vasket litt klær når han sover å sånt. Ellers skal jeg bare kose masse og ta godt vare på poden min :)

Kanskje lage seigmenn i ettermiddag/kveld når lilleputt har tatt kvelden :)

Skrevet

Vaske klær,bake brød,og på juleavslutning med jobben i ettermiddag:-)

Skrevet

Nettopp levert junior på nissefest i barnehagen, nå spiser jeg frokost..

Så skal jeg bake og pakke inn noen gaver..

Så skal jeg til optikeren..

I kveld skal jeg bake litt mer og pynte huset når junior har lagt seg..

Så er det tv,snop og kos med mannen =)

Skrevet

Skal på ul og kontroll. Siste før jul, og så skal jeg pakke til den store juleferien.

Bland melis, eggehvite og litt sitron/edikk om du ikke gidder å lime sammen med sukker. Fungerer fint.

Skrevet

Idag skal vi ut i skogen å brenne bål,grille pølser og kose oss med kakao.Når vi er gode og mette skal vi fortsette vår ferd i skogen på jakt etter årets juletre som vi tar med oss hjem:)

Vi smelter smørbukk-karameller og bruker der til å setter sammen pepperkakehuset.Fungerer supert:)

Skrevet

Sitter på jobben (.........) og skal ta en førjulspils med de som gidder å bli med etterpå. Svigermor har spurt så pent om hun kan få ha jenta vår til i morgen, og jeg er i grunn ferdig til jul. (Bare pynting igjen, og det går jo relativt fort og smertefritt...) Ellers ingen planer. Hvis det blir tidlig hjem blir det sikkert noe klesvask og pakking før vi reiser bort i jula.

Skrevet

Skal kjøre jentene mine til pappa i Drammen,de skal være der i helgen!

I kveld skal jeg og mannen på tapas-aften hos naboen;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...