Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?? Testen har blitt svakere!!!! :S :'(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test nå, før jeg skal på UL.. og den er svakere enn sist. Den er positiv, men laaangt fra så positiv som sist :S

Kan jeg ha hatt en MA???? :S

Jeg er så redd nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke seks forresten..

Skrevet

Jeg aner egentlig ikke... Men du har ikke drukket mye før denne testen slik at hcg kan ha blitt utvannet? Ellers har jeg hørt at hcg stiger mye den første tiden før så å synke litt og bli stabil.. Men husker ikke når det er...

Du har kanskje vært på UL allerede? Hvordan gikk det ?

*Klem*

• 1 år senere...
Skrevet

Hvordan gikk det med deg 09baby venter augustbaby ?

Jeg opplevde nemlig akkurat det samme i dag tidlig... Er 6+6 i dag og tok en test, egentlig bare for moro skyld, og den ble mye svakere enn de jeg tok for 2 uker siden.... Er like svak som da jeg fant ut jeg var gravid rundt ikm...

Noen med erfaring? Er ganske fortvilet...:-(

Skrevet

Hei :) Det er nok bare selve testpinnen som spiller deg ett puss... Har hørt om dette før. Iflg pakn.vedlegget er det ingen betydning om det er svak eller sterk strek, kan være forskjell på testene selv om de er av samme merke.....Hva med å prøve en med ukeindikator....?

Skrevet

Ta en CB digital, da er det ingen tvil. De analoge testene kan ofte vise mye rart. Alt er helt sikkert bra, men for å berolige deg selv, vil jeg anbefale deg å ta en digital test.

Håper det går fint.

Skrevet

Takk for svar!

Testen min var absolutt positiv, den var bare så mye svakere enn det tidligere tester har vært. Og styrken på streken skal vel henge direkte sammen med mengden hcg? Eller tar jeg feil der? Jeg testet med morgenurin...

Har ikke hatt noen blødninger eller smerte, men har så og si ingen svangerskapssymptomer heller.

Har fått legetime på mandag, så får vi se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...