Gå til innhold

En spennende dag for lille Trassetroll

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal han til frisøren,for første gang =) Mamman ville ikke maskinklippe han midt på vintern.Så vi skal prøve dette her da.Jeg gleder meg,og gruer meg.Men det går vel bra.

Han trenger å få litt spenning om dagen.Han er full av utslett nå,så tankene mine går til bikkja,katta....Hva om?

Han klør og klør men humøret er enda der.Takk gud for salver og allergimedisin sier jeg bare...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe han blir sikkert fin ;-)

Jeg har ennå ikke vært hos frisøren med frøkna her, men hun burde nok hatt en tur. Håret er ganske langt og jeg har selv klippet luggen hennes.....halve håret er lugg liksom, håret legger seg litt rart..hehe....

Håper ikke han er allergisk for katt el hund:-(

Utrolig kjipt hvis dere må ha ut dyra, men barna først..

Skrevet

Oh,han var så flink!!! Rikka seg ikke,og sa ikke en lyd fra han kom til han dro derfra =0) Sikkert av skrekk =)))

Tok maskinklipp på han i sommer,men denne gangen ble det frisør.Kunne spart meg di penga.For han er nesten likens nå som da jeg gikk amok.hehehe

Er det dyra så er det ut med di.Katta og jeg er ikke venner uansett.Hun er for produktiv ;o) Å prevensjon nytter ikke.

Bikkja ja...Han kan det bli værre med.Men å omplasere en så grei valp blir uansett greit.Jeg håper at jeg tar feil da.

Skrevet

Så flink liten herremann!! Tenker han er fin og juleklar med ny sveis :) Krysser fingrene for at det ikke er allergi mot dyra!!

Her har vi vært flerfoldige ganger hos frisøren. Det har vært no problem ettersom frisøren har både godteriskål og DVD. Say no more, de pleier å vise Istid, he he... Jeg tar ikke sjansen på å klippe det tjukke håret selv, rett og slett. Har ikke rukket å gå til frisøren med henne før jul (mamsen prioriterte seg selv i forrige uke), men kanskje vi får tid på Sørlandet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...