Espoir Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Jge mener ikke som vedlegg, men sånn at de kommer frem inne i selve meldingen. Har fått noen julehilsner som er sånn, og vil prøve å lage en selv, men får det ikke til. Noen som vet?
Tired mama Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Hva slags mail bruker du da? Om du har Outlook, må formatet til mailen være HTML. Og så klikker du bare Sett inn - Bilde, og åpner det bildet du vil ha.
Espoir Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2008 Ja, det er outlook (men når jeg skal gjøre det hjemme blir det via webmail, hvis det har noe å si. det er på hjemme-pc'en bildene ligger). Hvordan får man mailens format til å bli html da?
Espoir Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2008 ånei, nå så jeg thml-knappen under "format"-headingen. Takk, kanskje jeg klarer det da. :-)
Tired mama Skrevet 19. desember 2008 #5 Skrevet 19. desember 2008 Ok, gi beskjed om du får det til eller ikke da! :-)
Espoir Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2008 Nå+ testet jeg med et bild eher på jobben. Det ble KJEMPESTORT. Hvordan ordner jeg det? Må jeg inn i photoshop og formatere det og greier, eller fins det enklere metoder, for det tror jeg ikke jeg orker (eller har tid til)?
Tired mama Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Er filen veldig stor?? Da kan du bare klikke på ikonet til bildet og trykke Send til... Og da skal det komme opp en boks om du vil beholde størrelsen på bildet eller gjøre det mindre. Velg at du skal gjøre det mindre og send til deg selv på mail. Skjønte du hva jeg mente?
Espoir Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2008 OK, ja jeg skjønte det! Lurt! Jeg prøver det, men ikke akkurat nå (må jobbe litt). Tuuusen takk for geniale svar!
Tired mama Skrevet 19. desember 2008 #9 Skrevet 19. desember 2008 Bare hyggelig! Håper du får det til som du ønsker! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå