Hakkamella Skrevet 19. desember 2008 #1 Skrevet 19. desember 2008 Jeg har en tendens den siste tiden til at når jeg gjør noe, f eks går og handler, går på tur osv, så får jeg muskelkramper som gjør temmelig vondt. Hadde samme smerten før graviditet ifbm eggløsning av og til. Men da visste jeg... Nå strekker smerten seg oppover sidene, kan komme midt foran og stråle ut og opp. Kjennes ut som om noen vrir om på eggstokkene, eller som om en muskel blir totalt maltraktert... kjempevondt. Noen som har hatt samme smertene? De virker for konstante til å være rier, men kan rier kjennes slik ut? De varer alt fra1 til 5-10 min før de forsvinner hvis jeg ikke tar noe smertestillende.
mamma til to små mirakel Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Kjenner meg veldig igjen. For min del sier de det er kynnere/falsek rier. Om du er bekymret for at noe kan være på gang er det jo bare å ta kontakt med føden. Er du langt på vei? Jeg er 35 uker i dag. Har vært helt i ro i snart fire uker da disse smertene for min del førte til tidlig modning. Så det KAN være et tegn på at det modnes, men det kan jo vare i mange uker... Nå er jeg i "sikker sone" (etter uke 34, da gjør de ikke noe om det setter igang) og tillater meg selv litt mer -selv om det er ganske slitsomt å ha så vondt hele tiden. Lykke til.
Hakkamella Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2008 Jeg er 34+1 i dag. Håper lillefrøken holder seg der inne iallefall i 2-3 uker til, så hun kan bli litt større. Men vi får ta en dag av gangen. Har foreløpig lagt juleselskaper på is så jeg slipper tilleggstress, som kan utløse disse verkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå