Gå til innhold

uke 16+3, men ikke kjent liv ennå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

grr..... vil bare kjenne liv nå! hehe. Kjente liv med førstemann i uke 15, så jeg hadde trodd jeg ville kjenne liv tidligere denne gangen, men neida!

Andre i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Jeg er i samme absolutt i samme situasjon.Er 16+5 og kjenner ingenting :( Grrr kan du jammen meg si.Nå venter jeg spent hver dag for å kjenne disse berømte boblene.Den gang ei!Har ligget å kjent etter alle kunstens regler...

For min del føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt.Magen min har heller ikke forandret seg,ingen symtomer egentlig og vekta står stille.Hvordan er magen din/ deres nå?

Nei,det er vist bare å telle ned til Ul som er 5 januar .. :)

Skrevet

Har ikke dette noe emd morkaken og hvordan de ligger å gjøre da? Leste at de aller fleste uansett ikke kjenner skikkelig liv før ut i uke 20 +...men spør om dette med morkaken ligger foran el bak greierne :)

Skrevet

Har også tenkt på at det kan være morkaken... Men det er jo faktisk tidligt enda :( Selv om jeg ikke liker og innrømme det ! :P

Morkakens plassering kan vel bare bekreftes via ul ?

Hvordan er det med deg og spark JuniBebis<3 ?

Skrevet

ja jeg fikk høre av fastlegen at de sjekker dette med morkaken på ul=)

Selv har jeg ikke fått sjekket enda,skulle på den vanlige ul nå denne uka egebtlig men måtte avlyse og så er det jul og alt d dær så jeg måtte komme etter nyttår..så da får jeg vite det sikkert=)

Jeg kjenner ikke spark,men jeg kjenner bevegelse på en måte..små fingertuppinger nederst i magen baare enda...som sommerfugler liksom=) Trudde dette var som leamus el noe jeg ...men jordmor bekreftet at dette var babyen=) Men man må virkelig kjenne etter da for å kjenne disse små bevegelsene=) Du da Axelia?

Skrevet

Åh herlig :) Må være deilig å kjenne den =)Om det ikke er spark så kjenner du hvertfall at den er der.. TIHII :)Da er det bare å vente på de orentlige sparka som forhåpentligvis kommer snart.Selv kjenner jeg faktisk ingenting enda.Har virkelig prøvd.. hehe ..

Tror egentlig ikke det er noe å bekymre seg over, bare fryktelig irriterende.Man vil så gjerne ha en bekreftelse på at det er noen der =)Er 17 uker på søndag så over nyttår bør jeg forvente å kjenne noe sa jordmor.Jeg stoler på henne ( Enn så lenge ...)

Skrevet

Det er kjempe deilig å kjenne noe ja=) Men jeg gleder emg til jeg virkelig kan kjenne skikkelig spark=D

Mange kan gå til godt over uke 20 uten spark har jeg hørt..så kommer det plutselig..men det er individuellt det og..Er du heldig kjenner du kanskje noe i jula og=)

Skrevet

HEIHEI! Takk for svar jenter! Nå kan jeg med sikkerhet si at jeg har kjent liv:) Guttungen våkna med falsk krupp i natt og jeg kava og stressa masse, og til slutt fikk vi han til å sovne i vår seng. Da jeg endelig kunne ligge i ro, så kjente jeg noen små spark rett nedfor navlen:) Kjente igjen bevegelsene fra sist.... utrolig! Håper jeg kjenner mer og mer spark nå!

Skrevet

hei

jeg er 17+6 og har enda ikje kjent noe liv:( de eneste gangene jeg har kjent noe er når jeg har nøset.

var til jordmora når jeg var 14+5 og da hørte vi hjerte og at den sparket.

men er veldig redd for å komme på ul og at ikke er noe liv, tenker den tanken mye. skal 8 januar på ul. håper jeg har kjent liv til den gang. jeg både gleder og gruer meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...