Gå til innhold

Ullhue!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det ikke du som hadde trøbbel med CB?

Nå har jeg testet med CB i flere dager, får opp denne ultrasvake skyggestreken (som jeg mener er lyselyse blå), men andre tester blir blendahvite. Om jeg titter på testene etter ti minutter eller mer, så er de blitt svært tydelige, mørkeblå streker...

Var det dette du opplevde også? Begynner å bli litt frustrert...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sett in et bilde av testen din da:)

jeg tror du er gravid jeg, viss du opplever dette med cb sine tester gjentatte ganger.

hadde du opplevd det kun en gang så kunne det vært feil, men nå som du har opplevd det mange gager, så er du nok gravid...

ta en cb digital du;)

Skrevet

Har prøvd å ta bilde :) Men synes absolutt ikke. Og har tatt CB digital - negativ.

Er redd jeg er blitt så gal at jeg ser dansende blå streker uansett hvor jeg vender meg :P

Skrevet

haha... du er ikke alene... jeg syns jeg skimter en strek på alle tester jeg tar jeg...

men den er jo ikke der... samboeren min ser den iallefall ikke..

huff... skjønner ikke hvorfor jeg er så tett å tester før IKM heller, for med sønnen jeg har så testet jeg ikke posetivt før 3 dager over IKM, så jeg vil sansynligvis ikke teste posetivt før IKM med en evnt. ny baby heller.....

lykke til iallefall:)

Skrevet

vet hva du mener! man vil ikke gjöre seg selv så skuffet med å drive og teste så tidlig, men det er SÅ vanskelig å la väre!

takk skal du ha og lykke til, du også :)

Skrevet

hei dere :)

Det stemmer det vettu, jeg fikk mange "nesten" sterker på cb, men cb digital var neg....

den dagen jeg fikk sterkere strek på cb samt QR var fremdeles cb-dig negativ, helt til morran etter da var den pos!

Det er nok lettere å se strekene.. he, he, sellom noen av dere her inne sverger til digital! ha, ha....

Men jeg hadde jo sånne ultra svake og negative tester om hverandre siden slutten av november da........

uansett! LYKKE TIL BEGGE TO!!!!!

Skrevet

Takk, Ullhue :) Jeg lever i håpet, siden DU nå faktisk var gravid! Men du var vel et godt stykke over IKM da du fikk første "ordentlige" positive testen?

Takk for lykkeønskninger, det behøves!

Skrevet

jeg hadde ikm 30.11 og testet den første "liksom streken" 26.11 og helt fram til det kom en ordentlig strek den 16.12......

Men det er en mulighet for at jeg har hatt sen EL, ikke helt sikker ettersom jeg ikke testet etter EL........ man samma, det..!

Lykke til alså, dette er så ille spennende!! skal krysse fingrene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...